понеделник, 8 март 2010 г.

Защо напушеняци ще се гъбаркат с Цветанов?

  Защо двама напушени удрят колата на Цветанов? Защо дори след подаден сигнал не се отдалечават? Защо карат със 100 км/ч застрашавайки собствения си живот и този на министъра на вътрешните работи? Защо единия е бил от арабски произход? ЗАЩО? ЗАЩО?ЗАЩО? Отговора е лесен, защото са се напушили с марихуана.
Днес главната страница на в.24часа има две големи заглавия. Едното е "Бойко дава отставка, ако и Първанов го направи". Второто, което е и всъщност главната статия е " Двама напушени удрят колата на Цветанов"
Еми не ме е срам да кажа, че аз ефектите на марихуаната ги познавам добре  от тинейджърските си години и ума ми не може да го побере как някой в напушено състояние може да реши, че е добра идея да се кара със 100 или като видиш полицейска лампа да удариш колата изобщо толкова малко логика има в действията им, че ум да ти зайде.
Тревоманите противно на всеобщото разбиране са едни от най-мирните хора, те с никой не искат да се закчат те искат да си вегитират някъде на слънце. Също полицая е естествения хищник за тревомана и от ченге се бяга като "дявол от тамян" когато си се напушил. Ако си се напушил и караш със сто ти се струва, че караш с двеста и параноята ще ти изяде главата. Опияняването от марихуаната не е като при алкохола да ти падът задръжките и да искаш да се изкараш по мъж, обратното ставаш по-спокоен и не искаш да си създаваш проблеми.
Няма никаква логика тези две младежчета на по 19 години да са направили , каквото там и да са направили, заради влиянието на марихуаната. Аз не знам какво са искали да направят, но от прочетеното по медиите пушачите на марихуана са направили опит за покушение срещу Цветанов.
Аз не знам защо са действали както са действали. Аз обаче знам как действа една полицейска власт, която чрез разпространението на полу-истини по медиите се опитва да налага полицейщина. Сега ще се променят закони ще се засилят мерки срещу тревоманите, ще има разревани майки кълчещи ръце срещо марихуаната и ще се създаде измислено напражение, в което ще се приемат едни по-строги закони и ще видите как ще почнат да се пълнят затворите и арестите.
Президента на САЩ  Ричард Никсън имал една добра политика:"- След като не мога да ги затворя затова, че ме критикуват за войната с Виетнам, ще ги затворя за това, че обичат да пушат трева".

3 коментара:

  1. mnogo si prav...neznam kakva e taq propaganda
    ....i tazi statiq si q biva...

    http://alexiibg.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/03/08/cvetan-cvetanov-oceliava-sled-svirep-atentat.506578

    ОтговорИзтриване
  2. Баце, ти и сега си се напушил. Аз не съм пушил марихуана, но познавам много хора които пушат. Всичките оглупяват и затъпяват от тревата. В този смисъл не ме учудват постингите ти. Дръпни още една и продължавай.

    ОтговорИзтриване
  3. Баце, баце де да можех да се потопя в твойта овча простота за да можех малко да се успокоя, че всичко е наред защото само си губим времето да обяснявам на стадото, че нещо не е наред!

    ОтговорИзтриване