неделя, 7 март 2010 г.

Кифлата Дянков, истината на президента и сляпата вяра в Бойко.

Сляпата вяра  да следваме Бойко, да го пазим някой да не го обиди или нарани доведе до невероятна черна кампания срещу Георги Първанов.
Аз гордо заявявам, че не съм подръжник на президента Първанов, но вие "блогъри" ме карате да се надигам в негова защита.
Толкова трудно ли е за вас да мислите сами за себе си. Толкова трудно ли е да се напрегнете и да прочетете стенограмата до край и да си представите кой какво е казал.
Преди седмица Дянков, в ролята си на финансов министър участва в едно некъдърно, второразрядно,  сейрджииско шоу. Там в удобната си позиция под крилото на Бойко, въртеше и сучеше няква клюка, от която най-накрая пред цялата аудитория излезе, че Първанов е млад милиардер ама не е млад. И всички в "Небесна Лъчезария" пръднаха под юргана и заспаха псувайки Първанов, че им е оркраднал милиончетата, а Дянков разбираш ли го е хванал.
Това е вице-премиера на България, не можа да защити президенстката институция пред Иван и Андрей. Не каза истина не каза лъжа той просто си политиканстваше на фона на старата песен комунистите са виновни за всичко и герберите ще спасят света.
Не знам как да окачествя реакцията на  президента след това, но аз също съм фен на ИСТИНАТА и заплахи от типа или доказваш или си признаваш, че си лъжец мен ме устройват. Все пак Дянков беше там и се хилеше като зелка пред Иван и Андрей. Ако беше мъж щеше да каже:" -С Първанов си имаме търкания, този цитат не е мой и аз в ролята си на финансов министър ИМАМ/НЯМАМ надеждни доказателства за парите на Президента.
В стенограмата от разговора им ( И МОЛЯ ВИ НЕ ВЗИМАЙТЕ МОЙТЕ ДУМИ ЗА ЧИСТА МОНЕТА, А САМИ Я ПРОЧЕТЕТЕ) през цялото време Първанов иска да се уточни истината за какво е казал Дянков дали има доказателства и изобщ президента иска от КИФЛАТА Дянков да застане зад думите си и да се държи като мъж и да каже ИСТИНАТА. Ако прочетете стенограмата то за това се говори ИСТИНАТА  акцията на ГЕРБ срещу президентската институция.
Намирам за невероятно смешно и обидно , че герберите опищяха света за нарушен член 32 от Конституцията на България при положение, че те със закона си за елктронните съобщения практически се опитаха да изтрият членовете 30;31;32;33;34 от Конституцията.
В заключение Дянков е КИФЛА, Първанов търсеше ИСТИНАТА, а в България само кажи, че си против Бойко и автоматично  ставаш враг на народа и подръжник на Доган.

3 коментара:

  1. Spore men naistina se povede lajliva i mnogo dolna saotvetna kampaniq sre6tu Parvanov. Ne sam mu privarjenik :), no go podkrepqm v tazi bitka i opredeleno bih zastanal zad nego sre6tu gerberite. Jalko, 4e nqma i fruga alternativa.

    ОтговорИзтриване
  2. Това, че няма друга алтернатива не ме отчайва, напротив кара ме да се радвам защото е време за голямо преосмисляне на политическите цели и морали.

    ОтговорИзтриване
  3. Посипвам си главата с пепел заради тази статия. Първанов също е кифла.

    ОтговорИзтриване