четвъртък, 11 март 2010 г.

1101 милиардери, 82 милиардерки, 3,000,000,000 под прага на бедността 1,000,000,000 хора живеещи с по-малко от 1 $ на ден.

Време е  за промяна. Не знам каква, но е неотложна така не може да продължава.
Така не може да продължава скоро тази огромна пропаст зейнала между богатите и бедните ще се превърне в атомна бомба. Всичко ще бъде заличено и радияцията ще погубва всеки опит за живот.
Защо? Защо докато все още имаме свобода и възможност  да променим нещо за всички седим и позволяваме да бъдем лъгани и сплашвани.
Аз имам теория защо. Всички са убедени, че някога напред в бъдеще те ще са отгоре, те ще са богатите, те ще карат бентли, те ще са на Хавай и те ще се въргалят във власт и пари.
Това е лъжата, това е Американската, мечта и тя не е била не е и никога няма да бъде истина.
Просто е  невъзможно да има за всички, по толкова много колкото ви се обещава. Живеем в един свят на елит и слуги. Да точно по същият начин, по който са живяли всички цивилизации до сега до 2010г.  Царе, аристокрация, папи свещенници, политици, работодатели колко хора още са на опашката готови да ме управляват и да ми пречат да съм свободен.
Искам си свободата, искам да обсипвам жената на сърцето си с внимание и ласки, а не с лъскави дрънкулки. Искам да отглеждам децата си с внимание, а не с подаръци. Искам сутрин като се събудя да не мисля за работния ден, а за деня изпълнен с възможности. Омръзна ми да работя за някой друг, които седи и взима лъвския пай от парите ми и това не съм само аз, това сте и вие. Никога до този момент човечеството не е било в ситуация на такова робство. Да не можеш да гъкнеш пред работодателя или пред кредитора, да не си сигурен за бъдещето си. До кога собствената ни съдба ще е в ръцете на други хора. Тази криза не е криза на обикновенния човек това е криза на богатите и желязната ръка, с която те задушават нас нормалните. Защото някой по пътя на цивилизацията направи грешката да каже, че всички сме с равни права и все повече хора търсят равните си права и така рушат вековната хватка на едните върху другите. Човек няма естествено право, което да му позволява да влияае върху щастието на друг човек и ето, че живеем в свят на омразата и нищетата макар всичкото изобилие, предлагано от земята и науката. Човек не трябва да управлява човека. Човек трябва да е свободен.

3 коментара:

  1. кризата не е за богатите, те станаха още по-богати от нея. и не е вярно че никога не е било така - винаги е било така. какво очакваш да се промени?

    ОтговорИзтриване
  2. Не съм останал разбран, признавам тази статия я писах емоционално и сам я оценявам като слабо написана. Кризата е проблем на богатите, защото тяхната неоспорима власт се разклати. Тяхното гарантирано добруване бе застрашено за момент. Установения модел на управление за малко щеше да рухне.
    И не съм искал да кжа, че никога не е било точно обратното. Имало е подобни кризи и винаги досега всичко е свършвало с много кръв. Кръвта на невинни за да могат виновните да се измъкнат.
    Интернет свърза хората и това се промени принципа "разделяй и владей" не работи толкова добре вече.

    ОтговорИзтриване
  3. НА 56 ГОД СЪМ И ГО МИСЛЯ СЪЩОТО
    НЕ СЕ ИЗВИНЯВАЙТЕ,НО ТОВА Е САМАТА ИСТИНА И МНОГО МАЛКО ХОРА МОГАТ ДА СЕ ИЗКАЖАТ ТАКА ТОЧНО.ТУКА НЯМА ЕМОЦИЯ , А ИСТИНА ДОСЛОВНА.МНОГО СЕ ЯДОСВАМ НА НАС ХОРАТА ЧЕ СЕ ОСТАВЯМЕ ДА БЪДЕМ МАНИПУЛИРАНИ И ТОВА ПРОДЪЛЖАВА И НЯМА ИЗГЛЕД СКОРО НЕЩАТА ДА СЕ ПРОМЕНЯТ
    АКО БОГАТАШИТЕ НЕ РЕШАТ ДА ПРОМЕНЯТ НЕЩАТА САМИ РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ БЪДАТ ПОМЕТЕНИ
    НООООО
    ЧОВЕШКОТО ОКО Е НЕНАСИТНО ЗА СЪЖАЛЕНИЕ

    ОтговорИзтриване