вторник, 19 януари 2010 г.

Относно новата политика на управляващите! СПРЕТЕ ДА МЕ ЛЪЖЕТЕ В ОЧИТЕ!

Искам ясно да изразя гражданската си позиция. Не съм съгласен да ме лъжете така грозно в очите. Обръщам се към управляващата каста на Гражданите за Европейско Развитие на България. Готвите се да направите поредната си скрита машинация. Готов съм да твърдя открито такова нещо , защото ясно видимо е как се разпъва за пореден път големия екран пред очите на хората. Екран целящ да скрие задкулисните машинации на хората държащи всичката власт. Хората, които няма изглед да спрат пред нищо докато не заразят и последната институция на административната власт, представяща човешката власт.
В политиката зад Атлантическия океан е стар и изтъркан номер да се криеш зад парвана на "ВОЙНА". Обожават американците да обявяват война на щяло и нещяло. War on terror, War on drugs, War on coruptiuon, War on Janet Jackson's boob.
Няма да позволя да ме лъжат нагло и да ми замазват очите с това, че Бойко Борисов обяви "ВОЙНА" на престъпността и гордо заяви. Quote: - Срещу тези 300 престъпни лица има поне 70 000 полицай, прокурори, съдии, агенти на ДАНС и представители на най-различни комисии включително и "Кушлев"
Добре е когато обича да се хвали премиера ни. Поне ми даде относително точна информация колко са агентите на  новата  "Държавна сигурност". Да новия вариант на това, което Тодор Живков е разказвал на Г-н премиера, в сигурен съм дългите и откровенни разкази.
Няма да позволя да ме лъжат, защото аз живея в това общество и когато се разхождам по улиците виждам истината. Не ме плашат тия 300, които се визират мен ме плашат тия 70 000, аз виждам какво е българския полицай, аз виждам, че комисията "Кушлев" една къща не е бутнала в Бояна. Прокуроири следователи за нищо не стават. Съдебно наказателния процес не е много сложно нещо. Има си закон и ма си наказателно процесуален кодекс има си съд. Това е един от трите стълба на властта, а именно съдебната власт. Оперативния работник регистрира престъпление предава го на следователя, той прави случай събира доказателства, мотиви, заподозряни и го предава на прокурора. Прокурора на свой ред предивява обвинения на база на доказателствата. Обвиненията се повдигат пред съд и съдии. "Ние ги хващаме те ги пускат"  е пълна глупост. Само едно искам да изясня, че ако съдът  признае човек за виновен, на база недостатъчно доказателства, неизяснен мотив или лошо предоставено обвинение това е вкарване на невинен  човек в затвора. Натиска, който се указва на съдебната система да вкара престъпниците в затвора по-бързо, знам колкото и извратено да звучи е натиск да се вкарат невинни в затвора, да се приватизират затворите и да станат добре печелещ бизнес.
В случай, че пред съда са представени ясни доказателства, а той се произнесе невинен това също е престъпление:: злоупотреба със служебно положение в съда.
Искам за последно да кажа и нещо, за което съвсем не можете да ме излъжете. Истинските престъпници. Тези 70 000 човека работят за истинските престъпници, а по точно Бизнес интересите! Истинския престъпник е работодателя, които още на интервюто за работа ти казва, че ще те осигурява на по-малка заплата или изобщо нямаш трудов договор,  търговеца който купува млякото на 40 стотинки, пакетира го и го продава за два лева. Големите търговски марки, които изнудват дребния пройзводител да продава продукцията си много евтино и след това подбива цената на пазара и срива малкия предприемач.
Не ме лъжете в очите, че мислите за човека, защо се затварят болници, а се отварят казина? Държава мислеща за народа нямаше да позволи това!

1 коментар:

  1. Прав си драги. Виж кво преви редовият полицай в Долни Дъбник, и съдията от Плевенският съд, който НЕ ИСКА да се яви на някакво дело!!!!!
    Кибик Блаже

    ОтговорИзтриване